jag är bitter över att jag inte har en

det är inte ett skämt att jag bakar muffins. det är lika lite ett skämt som att jag brände mig i ugnen när jag kom på att jag skulle ställa till formarna så att de inte jäste ihop. det är inte överdrivet roligt att baka muffins. inte så att man vill ta kort på slutresultatet. min kamera är ju ändå trasig. fast det har den varit sedan en vecka efter jag köpte den för tre år sedan. då gick displayen sönder på ett mystiskt sätt. så alla kort jag har tagit har jag tagit med trasig display. jag skrev det för att någon kanske skulle bli imponerad. ibland brukar jag titta i sökaren, men det är lite töntigt att göra så om man har en digitalkamera. oss emellan så brukar jag låtsas att jag har en systemkamera när jag gör det. då känns det mycket bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0