byxer

jag har tre användbara byxor. mitt andra par användbara byxor har spruckit i grenen som man kan kalla det och snart har de spruckit så pass att en bit av min *hud* kommer bli synlig när jag tex går. det är ju vulgärt, man kan inte ha såna byxor. vissa kanske tänker tipsa om att man kan ha strumpbyxor under men jag kan nog inte det eftersom att jag har gain some weight sedan jag gick i åttan så de sitter redan ganska stramt. fast inte lika stramt som mitt tredje par användbara byxor. de är klassade som användbara bara för att det _går_ att få på sig dem med mycket våld. de är köpta på bikbok(!!). i en skitliten storlek om jag nu behöver nämna det.

så det här lämnar mig kvar till ett par användbara byxor och inga pengar att köpa nya byxor för. har varken byxtöjare eller byxlagartyg. nån kanske undrar varför jag skriver om det här. det är för att jag inte vill göra min serie. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0