x3m

jag har fått ett atopiskt anfall. jag tror att man kan säga så. det låter iallafall mycket finare än att skriva att det har blossat upp eksem över hela min kropp. det enda roliga med det är att eksem är ett roligt ord. exem skriver jag ibland när jag tänker vara lite festlig. men en ännu festligare förkortning är X3M. så heter nattklubben i umeå som man får gå på om man har jättemycket eksem. skoja. där får man gå om man har fyllt arton. till hudkliniken på norrlands universitetssjukhus får man gå om man har jättemycket eksem, en remiss och en kallelse. eller egentligen går det till så att om man har jättemycket eksem får man gå på vårdcentralen där de skriver en remiss till hud och sedan får de  på hud skicka en kallelse när de har tid. om tre månader ungefär. det är skitlång tid. på tre månader hinner man X3Ma sönder. snart kommer jag inte ha någon hud kvar. så när jag får min kallelse och åker till hudkliniken kommer det bara vara kött och ingen hud kvar. och då kommer de säga att man får gå till vårdcentralen och be om en remiss till plastiken istället.

Kommentarer
Postat av: sandra pahlm

heeeeej inte kul med eksem hörredu... men jag måste få veta - hur får du fisken???? fisken istället för muspilen menar jag.. its bjuttifull

2009-01-26 @ 22:24:50
URL: http://pahlm.blogg.se/
Postat av: maja

jag tänker också på horor plus feta tanter med skägg när man snackar om ryssland. btw, vad beror x3men på?? fick du det pågrund av apelsinfesten i kaffan eller är det något annat?

2009-01-26 @ 22:39:35
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0