vitkigt angående beteopaetp

det enda dryga med betapet är ju när den man spelar mot börja chatta med en i chatten. hatar att spela mot någon som skriver mer än ett obligatoriskt hej. det känns ALLTID som en kupp för att försöka få en att tappa koncentrationen. det värsta är när folk börjar klaga över att de får dåliga bokstäver. jag vet inte vilket som är värre; när de klagar trots att de leder eller när de klagar och ligger under. släng er i väggen IDIOTJÄVLAR.

en annan sak: idag skrek min mamma på mig med sådan panik i rösten att jag trodde att hon hade vält något över sig. jag sprang från soffan till köket för att se att hon satt vid.. datorn. då hade hon klickat ner betapetfönstret och visste inte hur hon skulle få tillbaka det eftersom att vi har ett annat operativsystem på den bärbara som hon inte riktigt kan med. "jag rullade precis också försvann fönstret!!!" sa hon och lät som om hon höll på att börja grina. älskar fan min mamma så jag kan dö.


Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha åh underbar mamma.

2009-01-17 @ 23:41:36
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/
Postat av: josefin

haha okej. akta dig för att blogga för mkt om henne för att hon googlar tydligen sitt eget namn. har lite dåliga erfarenheter av det tyvärr haha..



HAHAHA.. trodde man skulle växa ifrån att googla sitt eget namn någongång. Men tydligen inte :D

2009-01-18 @ 02:12:28
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/
Postat av: josefin

och ja, provivan var skogsbär. usch. men den var kall ialf.

2009-01-18 @ 02:24:52
URL: http://fyndigtnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0