sven

igår lämnade vi sven på djursjukhuset. han var tystast av alla i väntrummet. det var en annan katt där, som satt i en bur och skrek. varje gång han skrek sa receptionisten 'men kisse dåååå'. sven fick ingen cred för att han inte skrek. på djursjukhusen föredrar de visst skrikande katter framför tysta.

sedan skulle djursjukskötaren ta med honom i ett rum för att undersöka. det enda hon gjorde var att klämma honom mellan benen för att kolla att han inte bara hade en testikel (!?!?). sen sa hon att han var tjock och att vi borde mata honom med lightfoder. sen stoppade hon honom i en bur och gick ut genom en bakväg.

men nu är han klar. han är: blek om nosen, lite smalare, lite förvirrad och alldeles kastrerad.


min katt sven tillsammans med mitt svullna ansikte

Kommentarer
Postat av: JENY

men gud stackars x3men du förresten sluta skriv honom sjutton gånger I SAMMA MENING jag blir tokig hihi älskarey förlåt för att jag fittar mig

2009-01-29 @ 13:48:19
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 14:00:13
Postat av: nellie

hahahahah ta honom med honom hahahahha varför är jag så rolig

2009-01-29 @ 16:18:05
Postat av: nellie

nu åtgärdat lite

2009-01-29 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0