nu har jag skrivit 400 inlägg

antal tyskalektioner: 5
gånger jag tänkt att jag inte ska gå på tyskan: 34
gånger jag sagt att jag inte ska gå på tyskan: 15
procent närvaro i tyska: 100
tyska ord jag har lärt mig idag: 0

jag mutar mig själv med en kaka för att gå på tyskalektionerna. överväger även helt seriöst att välja tyska steg 4 som indivuduellt val. jag vet inte vad jag skulle läsa annars. eller vadå det finns hundra roliga kurser men jag vill hellre vara med några jag har känt i en halv termin som jag fortfarande inte känner än några jag inte känner alls. eller jag vet ju inte ens. varför vill ingen jag känner läsa körsång A tex???? varför vill ni bara läsa massa helvete varför är ni på det viset?

Kommentarer
Postat av: Lo

Keramik I say

2009-01-27 @ 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0