cool

jag kan inte blogga när jag har datakunskap för att tabulatortanten pratar så man blir alldeles förvirrad. excel går vi igenom och från början så tittade jag på genomgången halvhjärtat samtidigt som jag bloggade halvhjärtat men sedan kom jag av mig så nu bloggar jag bara. och det blir inget bra. jag kan inte koncentrera mig om hon inte är tyst. skriver i pauserna. det går så jävla långsamt.  jag vet inte vad jag ska göra. jag vet inte ens varför jag är här. om man fryser och är hungrig så är det två skitbra anledningar till att inte fara på en lektion och när jag sa det till annika så sa hon att det kommer sluta med att du går ändå. jag gjorde det. jag gick ändå. det är coolt att skolka men jag gjorde det inte. jag har blivit en lamer. nu måste jag lära mig excel. ett ig i datakunskap hade varit så jävla häftigt men nu måste jag lära mig excel.

Kommentarer
Postat av: Den andra Annika

Fattar inte varför du inte skriver om Annika och Christos stora diss.

2009-01-14 @ 16:01:05
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: nellie

jag ska göra det så fort jag är arg igen

2009-01-14 @ 16:11:45
Postat av: Maria

tabtanten är ju genialisk. kul blogg förresten. kika gärna in på min och tyck till om senaste let's dance :)

2009-01-14 @ 20:28:19
URL: http://morrison.blogg.se/
Postat av: AgentVictor

Kraftigt tur att din blogg finns här och räddar mig ifrån super-tråkiga-tentaplugg#1. Vet inte vad jag gjort om det inte vore för dina kraftigt bra inlägg, bra att du skriver mycket förresten!!!!



mvh Din bästa läsare agent_victor

2009-01-14 @ 20:52:34
Postat av: Maja

nellie, har du funderat på att bli sveriges nya statsminister eller nått? Du har alltid så jävla smarta och bra åsikter när det gäller allt och inget.

Var veggoskrovet gott?

2009-01-15 @ 00:17:26
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0