åh

jag har börjat minnas allting jag drömmer. jag hade en kompis förut när jag var yngre vars enda skill förutom att prata i telefon var att hon kunde minnas allt hon drömt. vi brukade prata i telefon i två timmar varje dag ungefär för att det var så svårt att avsluta ett samtal med någon som aldrig slutade prata och sedan när vi pratat/jag bekräftat allt  hon sagt så mycket att det inte fanns något mer att säga så brukade hon alltid berätta om vad hon drömt. och jag trodde alltid att hon ljög ihop allting för att jag fattade inte hur man kunde minnas så mycket av det man drömt men nu händer det mig själv så nu fattar jag.

här är en lista på några saker jag drömt så att jag inte behöver ringa och tvinga på någon. man behöver inte läsa det här.

1. för några nätter sedan drömde jag att jag blev gravid men att jag inte brydde mig så mycket. sedan så var jag helt plötsligt höggravid och då kom jag till insikt och ba vad i helvete håller jag på med och magen var så tung att jag inte orkade gå och jag fick skitfula bristningar och grät jättemycket men jag vaknade innan jag behövde föda.

2. att det kom en muterad skitstor mal och terroriserade våran familj med jämna mellanrum och vi visste inte vad vi skulle göra och jag gömde mig på sidan av badkaret för att där kunde den inte komma åt mig för badkarskanten.

3. på natten INNAN jag sov pratade jag med en tjej på msn och sedan när jag somnade drömde jag att hon sa något väldigt suspekt och det var så verkligt att jag var tvungen att kolla msn-historiken sedan för att se om hon verkligen hade sagt det på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag vet, förstår inte varför, jag borde byta tillbaka igen!

2009-01-03 @ 15:53:16
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: trubbel

hahaha men nellie det är typ jag :( pratar hela tiden för att jg tycker om dig: för mycket :(:(:( hehehe

2009-01-04 @ 02:06:17
Postat av: nellie

nee asså du är ju inte ens i närheten av min barndomsvän som ba malde och malde och malde

2009-01-04 @ 19:32:20
Postat av: juljlulj

jag drömde inatt att jag blev kidnappad sen började vi fightas och så dunkade jag hans huvud i marken i typ två timmar. jag var som hulken och slutade inte dunka fast han var typ smet för länge sen :C

2009-01-05 @ 04:09:06
URL: http://normajuliov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0