alla tyska ord jag har lärt mig hittils

jag har inte orkat ta bort madrassen som thilde sov på när hon var här för en månad sedan, trots att den är så vidrig. thilde kallade den råttmadrassen för att det var hål i tyget så skumgummin tittade fram. och det hålet bara växte. dammet växer också. jag låtsas som att jag inte kan dammsuga när det är en madrass i vägen. egentligen tycker jag att damm är ganska äckligt, jag vill ju att det ska vara dammsuget men nu låtsas jag att jag inte kan dammsuga. jag vet inte varför jag låtsas för mig själv. det hade ju varit en annan sak om jag hade låtsats för min mamma eller för min katt sven men nu låtsas jag för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0