på radio

när jag vaknade idag hade jag ont i huvudet. jag vet inte varför men jag antar att det antingen var för att a) jag sov för hårt b) jag lyssnade på lugna favoriter hela natten även när jag sov c) jag drömde så mycket.

anledningen till att jag lyssnade på lugna favoriter innan jag skulle sova var att det som spelades på p3 klockan två inatt inte gick att lyssna på utan att bli knäpp. jag har inte lyssnat på lugna favoriter så mycket tidigare. vi lyssnar bara på mix megapol på radion i bilen sedan de tog över rix fms sändnings...ställe. jag vet inte varför. mix megapol är ju den sämsta kanalen. då är ju lugna favoriter eller kanske till och med rockklassiker bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0