naturkunskap

nu är det bara en halvtimme kvar tills min mamma hämtar mig. det var åttio minuter sedan jag slutade. sitter på bordet eftersom att det ändå inte är någon här att verka vettig inför. bara tusen små barn som ska på sin saxonfonlektion eller vad det nu är de spelar. de springer runt också pratar de lite sen går de in i ett rum och kommer tillbaka. jag klagar inte. de är typ tio gånger mindre högljudda än alla elever som har musik är när de är instängda i ett musikrum. om man har fnatt kan man välja musik som individuellt val. det tänker inte jag göra. jag tänker välja någonting tyst. som naturkunskap B. om man väljer till naturkunskap B kan man gå omvårdnadslinjen på universitetet och bli sjuksköterska. som sin mamma.

Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Min mamma är också sjuksköterska vad heter din mamma mer än Musikmats fru?

2009-01-13 @ 18:24:58
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: nellie

smärtinger, eftersom att hon är smärtsjuksköterska

2009-01-13 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0