morgonpasset

det känns som att en larv har krupit in i mitt öra, som en liten öroninflammation. när jag var sex år hade jag riktig öroninflammation. då for vi till sjukhuset till en doktor som tog fram en sug och sög ut något som såg ut som ett cornflakes ur örat fast det var bara äckligt snor och vax och sedan när vi gick ut i korridoren kräktes jag hela frukosten på golvet. och det kom två sköterskor och torkade upp jordgubbsfilkräket och dom tyckte synd om mig för att jag hade kräkts och jag fick ett klistermärke med katten jansson på.

david var sjuk och kräktes tio gånger på nyårsafton och alla bara gick och väntade på att bli sjuka men ingen blev sjuk och igår ville david ringa vide och fråga om han ville leka idag och mamma sa vi får se om du är frisk men david sa ursäkta jag är redan frisk idag.

förresten så är det bra att ni bloggar på natten så man har något att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0