järvheden chockar med sång och va

en kille i min tyska hälsade på mig idag och jag blev glad på riktigt. jag vet inte om han gjorde det för att han kände igen mitt ansikte men inte riktigt kunde koppla och hejade för säkerhets skull men jag hoppas ju inte det. jag hoppas att vi är på väg att bli vänner nu och att han fortsätter att hälsa jätteofta så att folk måste fråga vem är det så jag kan svara en i min tyska bara. och att det inte skulle vara konstigt om jag satte mig med honom på nästa tyskalektion istället för att sitta själv. nä, hahaha alltså där gick det för långt. han har förresten redan en kompis att sitta bredvid på lektionerna.

Kommentarer
Postat av: maja

brukar du sitta ensam på dina lektioner nellie?

2009-01-21 @ 22:37:16
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/
Postat av: Julia

men nellie jag kan börja komma på tyskan ibland om du vill det här var det sorgligaste. vi kan starta en klubb som dom andra inte får vara med i så alla blir avundsjuka och ba "åh varför satt jag inte med nellie förut då hade jag också kunnat äta banankaka och dricka saft och vara med i k l u b b e n nu"

p.s detdär om banankaka och saft var mest något jag drog till med för jag är osäker på vad man gör i klubbar.

2009-01-22 @ 00:21:36
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0