facebook

ibland när jag gjort allting roligt som går att göra på internet och fortfarande inte kan slita mig så brukar jag logga in på facebook. det är alltid lika roligt.  jag har alltid minst en vänförfrågning varje gång jag loggar in. på facebook har jag hundra mer vänner än jag har i verkliga livet. på facebook är jag vän med en kille som heter erik fjällner. på riktigt vet jag inte ens vem erik fjällner är, eller varför han vill vara min vän. en gång sökte jag på erik fjällner på hitta.se men den enda träffen jag fick var en som hette jan-erik fjellner. sedan sökte jag på jan-erik fjellner på facebook men han fanns inte.

jag vill att alla som har facebook och läser det här lägger till mig nu direkt. på facebook heter jag: nellie jonsson. det gör jag även i verkliga livet. jag vet inte varför jag avslöjar det här, men har man en blogg med läsare så vill de ju veta allt om en. det är inget roligt att läsa om man inte avslöjar något. jag har precis sålt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag gått i skolan med en erik fjällner

2009-01-07 @ 10:56:17
Postat av: hanna

erik fjällner gick i min klass tills nian

2009-01-07 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0