bra dag

idag hände följande på bildlektionen:

1. jag skulle färglägga och använde rött bläck som kladdade ut sig mot den svarta "tusch"pennan jag hade haft att fylla i med tidigare och det rann ut och kladdade sig och jag tänkte så här kan det ju inte se ut.

2. jag bad eva om tippex och tippexade över det fula

3. när jag ställt ifrån mig det råkade det välta och jag såg det men korken såg ut att vara på så jag brydde mig inte om det

4. men jag hade skruvat på korken skitdåligt så det hade runnit ut en massa tippex över bordet

5. jag gick och hämtade papper för att torka upp det och medans jag torkar spiller jag ut muggen med vatten bredvid mig och allt vatten rinner ut över min serie.

6.


Kommentarer
Postat av: maja

stackars nellie!! hur lyckas du?? det var då inte your lucky day..

2009-01-19 @ 19:47:30
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0