bara om jag kanske dör

jaha. jag vill lyssna på p3 innan jag sover men jag kan ju inte sova om det bara spelas hiphop. varför spelas det eggande musik på kvällen? det är ju då man ska sova, då är det ju tänkt att man ska varva ner. det gick över till vaken med p3 iallafall och jag höll precis på att somna då de satte igång och spelade I want it that way med backstreet boys. det var så kul att jag skrattade mig klarvaken. nu kommer jag aldrig kunna.somna. jag har läst alla bloggar och loggat in på facebook två gånger och skrapat aplotten på apberget (20p!!) så nu finns det inget mer att göra. bara skriva ett blogginlägg. nu är jag färdig med det. nu har jag gjort allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0