Alla vårens modemåsten finns på KappAhl!

inatt drömde jag en mycket verklig dröm om att jag hade en anonym hater. han började ringa mig från ett mobilnummer som började med 070414 och till slut sparade jag numret som PASS. det betydde att jag skulle passa när han ringde. på morgonen fattade jag ingenting. jag var så förvirrad att jag var tvungen att kolla att jag inte hade någon sådan kontakt sparad. när jag såg att jag inte hade det förstod jag att det hade varit en dröm.

en sak som hade varit roligt: om jag hade sparat en kontakt som pass i sömnen

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur

2009-01-21 @ 10:43:31
Postat av: em

WOW,, jag drömde något liknande :O vi är verkligen lika du och jag lilla rädisa!

2009-01-21 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0