tycker du att oskar åström är pervers

det här är inte ett skämt: jag vaknade kvart i tre av växtvärk. jag har druckit fil och läst i min bok skumtimmen men varje gång jag läser i den slutar det bara med att jag blir obekväm av att läsa om skurken. han tittade på när hans lillebror drunknade när han var barn och han kastar sten på hästar.

det enda jag har är växtvärk ändå ner i tån och en vänförfrågning på facebook. och cirka 47 minuter kvar innan det var tänkt att jag ska kliva upp. nu är jag ju redan uppe. och svarar på vänfaktan på facebook. tror du att erik fjällner har plågat ett djur? ja.


Kommentarer
Postat av: Marlene

När jag tog skoterkortet var jag i samma grupp som Erik Fjällner. Tror jag att Erik Fjällner har plågat ett djur? Ja.

2009-02-17 @ 08:40:33
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0