kul utkast

nu har jag lagat världens sämsta lasagne. den blev helt vansinnigt dålig, lasagneplattorna som var överst var inte ens mjuka. dessutom tog det typ en timme. i receptet stod det en halvtimme men det kan ju fan inte ta en halvtimme att göra om den ska stå  i ugnen en halvtimme??? vem är så snabb? det tog så lång tid att hela min familj hann äta upp sin mat och gå och göra något annat i hur länge som helst innan jag ens börjat äta.  så mitt enda sällskap blev min mamma. som spelade betapet. hon ville inte ens sympatiäta min lasagne. men det är lugnt , inte ens jag vill äta min lasagne. jag vill inte ens blogga. jag vill bara sova. när min mamma skulle berätta om när jag var liten så sa hon att jag aldrig sov. om det är sant så har jag en seriös sömnskuld på kanske två år. då är det inte så konstigt att jag är trött. ajö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0