tjing tjong

idag har jag
haft datakunskap
ätit på frasses med majas presentkort och det hände två undantag
träffat jenny
träffat lina
träffat majjen för 1a gången
varit med jenny hos lina och majjen (de var också där)
lyssnat på kevin borgs skiva "the beginning" (observera skämt)

jag har även fått ett brev från svensk direktreklam ser jag nu. jag delade reklam för dem förut, det var en dålig period i mitt liv. först skulle man sortera tramset och sen skulle man dela ut det även om det var snöstorm (obs man fick ej extra betalt då man fick lika skitlite betalt som annars). serri om någon dum jävel överväger att börja dela reklam så gör det inte. gör dig själv en tjänst och gör det inte.

Kommentarer
Postat av: ii

seriöst alla som delat ut reklam för dom låter såfär, det måste verkligen suga!

2009-02-11 @ 22:32:17
Postat av: Marina

Näe vadå hur mycket får man, är det 20kr för 1000 reklamer eller

2009-02-12 @ 13:09:46
URL: http://ashesochwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0