men det program jag går det går inte ut på att man ska lära sig något man skulle kunna allt från första början

nä alltså serri vad är grejen med att jag först ska göra en serie och sen tuscha den när jag inte ens fattar hur man använder tusch. jag tuschar min serie nu med lite tusch jag har i en filmburk. jag är rädd att spilla ut tuschen över hela skrivbordet och serien. då måste jag göra om den, igen. det ser ut som att min serie äter upp sig själv inifrån

jag har förresten ett skräp under tangentbordet. det förflyttar sig så ibland är det svårt att trycka på vissa tangenter. först tog det emot att trycka på mellanslag och nu tar det emot att trycka på h. dags att spela betapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0