hej

det har hänt något. jag tror att strålningen från datorn har sugit ut alla pigment ur mitt ansikte för hur jag än gör så ser jag ut som ett lik. jag kan inte ens sminka mig levande. nu kanske någon tänker så här: gå och sola. ja, men har du tänkt på en grej då? har du tänkt på att på bipackssedeln på krämen som jag måste smörja ögonen med så står det att man inte får sola. nä, det tänker ingen på. nu ska jag visa en bild.

det här är jag och fanny på en idrottslektion. grevechristo i min klass har tagit bilden. nu kanske jag såg ut sådär för att det var så många minusgrader och jag hade inget blod i ansiktet, men nu sitter jag ju och chillar i värmen. och jag ser ändå ut sådär, som ett spöke. inte attraktivt.

Kommentarer
Postat av: ursäkta

men det var jag som tog bilden

2009-02-14 @ 12:07:24
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: BÖRJA BLOGGKOLLA

VÄRLDENS MEST VÄRDA BLOGG

2009-02-14 @ 14:39:44
URL: http://feedyourself.blogg.se/
Postat av: hanna

nice med håret

kan mitt hår växa lite eller jag blir tokig

2009-02-15 @ 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0