hej maja heiiiiii

oj vad många läsare jag fick av att skriva om den kungliga förlovningen. allt var citerat från av det jag såg av presskonferensen. man kunde ha trott att det var ett skämt av att alla som var därinne skrattade efter varje sak som daniel eller victoria sa, om inte skratten hade varit så nervösa. fånerier.

jag är alltid här tidigt på morgonen men det finns aldrig någon att prata med. jag sitter mitt emot odd men vi pratar inte. han gör datakunskapsuppgifter.

en kille som arbetar hårt och seriöst och tar livet verkligen på allvar

Kommentarer
Postat av: sandra pahlm

sv: oja... nä skidor är nog inte så otroligt kul nångång, kanske ibland... lite lite

2009-02-25 @ 19:07:55
URL: http://pahlm.blogg.se/
Postat av: Marina

Vi hade en lärare i sexan som hette odd, jag minns inte vars han kom ifrån men han var same och kortare än mig

2009-02-25 @ 20:26:33
URL: http://ashesochwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0