hallo mein frau

ja idag skrev jag kanske inte världens roligaste blogginlägg men tänk på julia. hon var inte med när vi gick igenom allt trams, hon fick inte ens höra hur en ung fräulein berättade en saga om der, die och das med finsk dialekt. nu har hon ju iallafall chans att lära sig något tills på fredag då vi har våran prüfung. vem skulle läsa tyska med mig om inte julia gjorde det? svar INGEN. jag har bara en vän i min tyskagrupp. om ni vill kan ni kommentera peppande kommentarer i hennes blogg om hur bra det kommer gå på fredag. gör det.


Kommentarer
Postat av: Julia

hahah nellie (L) så himlarns snäll

2009-02-10 @ 22:44:13
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: jaja jag igen

förresten jag gjorde alltså (L) spontant. på ärligt..

2009-02-10 @ 22:44:42
Postat av: Dagens Hövding

jo bebis är helt klart: roligare

men bäbis är finare jepp

2009-02-11 @ 16:21:43
URL: http://fuckmeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0