fattar ni inte det här

att om ni besöker min blogg trots att jag inte skriver så vadå varför ska man ens skriva då. vad betyder det här? att min blogg är så intressant att jag inte behöver skriva i den längre eller.

har ju förresten varit på håkan nu, det var ju en upplevelse. som jag kan blogga om. särskilt om hon som stod bakom och skrek så jävla mycket och hur jag fick henne att nita sig själv med sin egen arm när hon försökte filma. hatar ju när folk: 1. klänger 2. kör fram en kamera mitt framför ögat på en så man får se allt genom en display eftersom det blockar hela synfältet. detta kanske var lite hjärndött att påpeka men asså aa det kanske är dags att sova då. jag ägde på konsÄrgolvet. hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0