en kokt med bröd tack

2007-11-10:
det finns få saker som äcklar mig mer än korv. jag äter inte korv jag äter inte sånt, men idag fick jag servera till andra. dubbelt så tjocka som en vanlig korv de såg så äckliga ut men det som äcklade mig mer var att människor valde att äta det trots att de hade tre andra alternativ. sedan finns det ALLTID grillkorv och kokt korv. en kokt med bröd tack sen kom en gubbjävel och klagade för att han hade fått två kronor för lite.
jag är så less på översittande otrevliga människor. bara för att jag står bakom en disk betyder det inte att jag inte kan göra fel. alla människor kan göra fel sa magda och haha sa översittaren ja det är sant men särskilt på sjukhuset. jag ville hugga honom med stekspaden och stoppa honom med korv men jag kan inte ens ta i korv för det är så jävla vidrigt.

Kommentarer
Postat av: sojakorv<3

jag trodde du gillade sojakorv?

2009-02-18 @ 22:39:30
Postat av: elin

om du har skaffat jobb är jag jävligt avundsjuk :(

2009-02-19 @ 12:56:49
URL: http://eluine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0