när jag gick i sexan var det här min mörkaste hemlighet

en gång tog jag  bort mitt apberg.

jag tog bort det för att jag hade ett album med en bild där jag hade printscreenat mig själv på dagens fråga och så hade jag råkat vara inne på stallet.se samtidigt och det såg en tjej som var lite cool (vi hade varit på klassresa tillsammans) och då kommenterade hon: hahaha stallet.se...  och sedan kommenterade hennes vän likadant och jag skämdes över att jag var en tönt men jag blev även sårad och arg så jag tog bort mitt apberg.

men ingen märkte. ingen i min klass hade märkt att jag hade tagit bort mitt apberg och allting kändes meningslöst. jag gjorde en ny användare efter en vecka.

Kommentarer
Postat av: julia edetuNN

stallet verkar ju äga

2009-03-01 @ 13:54:06
URL: http://normajuliov.blogspot.com
Postat av: Marina

Du vet väl min stallet.se-historia så vi struntar i det här va

2009-03-02 @ 00:52:48
URL: http://ashesochwine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0