det finns bara ett sätt att stoppa den

min pappa har köpt en bil nu förresten. jag frågade om han fick en fet bil till ett fett pris, ett bra pris alltså. då svarade han bara att det där är ju som ett lotteri. ja, så kan man se det. han verkar ju gilla sin bil, iallafall. om någon är väldigt intresserad och vill se så kan jag kanske till och med ta en bild på den.

nä nu är det ju bara något dygn kvar innan jag och jenny ska ha det askalas. man kan ladda upp med olika saker men en bra grunduppladdning är ju att ladda upp med sömn. gör det jenny om du läser det här. sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ta en bild obs kan ju alltid knarka och somna nu

2009-02-12 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0