david

min lillebror som är sju år har gjort en teckning i blyerts. han förklarade den för mig nyss. den handlar om en kille som går i sömnen, också går han rakt ut i ett krig och blir bombad. och sedan sover han fast han är död. det var det roliga. min lillebror hade svårt att förklara den delen för mig för att det var så roligt. han skrattade så mycket. nu måste jag steka pytt i panna till honom för att min pappa for och spelade musik på en teater och min mamma for och tittade på melodifestivalen i skellefteå.

 david om du läser det här om några år om min blogg finns kvar då och när du är lite bättre på att läsa och kanske förstår datorn och internet lite längre än pingvinspelen och runescape så kom ihåg det här: älskarey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0