vilopulsen då hur ska man kunna känna den OM MAN SOVER...

För exakt tolv timmar sedan kände jag att vitaminintaget idag låg på 0%. Jag hade tänkt köpa en cola med vitaminer tillsatta, de har ju sånt nu för tiden. Men sedan fattade jag inte varför jag skulle göra det. Varför köper man inte bara en vanlig cola och maler ner typ äpplen? Det slutade med att jag köpte ingenting alls idag. Bara en banancola. Haha skoja. Banankola.

När jag kom hem hade mamma köpt proviva till Andreas enbart för att han var förkyld eller något annat värdelöst.  Tur att Andreas bara är tolv år och måste gå och lägga sig typ nio och att jag är äldre och så hopplös att ingen bryr sig om när jag går och lägger mig längre. Det är nu jag passar på. Här får ni för att ni inte bryr er om mig.  Hanna brukar också köpa proviva ibland. Men hon köper en som smakar spya så att ingen ska dricka upp den för henne.
Det är en bra taktik. Vi har inte lärt oss den i våran familj än.

Idag skulle jag gå och lägga mig tidigt men jag tittade på en dokumentär om Berny Pålsson istället. Jag kan inte förstå att jag gjorde det istället för att sova. Typ den tredje värdelösaste saken jag har gjort i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har provve hemma just nu. Har typ inte hänt på flera år innan dess

2008-09-30 @ 14:57:34
Postat av: Anonym

alltså det var thilde

2008-09-30 @ 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0