sven kan inte ta hål i tungan den är för liten

Jenny har ringt mig två gånger sedan hon gjorde ett hål i tungan.  Det är ju bra gjort. När jag hade tagit hål i tungan ville jag inte ringa någon. Jag ville inte prata med någon ens, jag ville bara äta mat. Och det fick man inte. Jenny skulle handla mat när hon ringde senast. Hon frågade vad man fick äta.  Barnmat och glass får man äta. Inte kött. Stackars henne. Jag undrar om jag ska köpa lite köttfärs och mala i en mixer och göra en köttdrink, så hon inte dör av proteinbrist.  Jag sa att hon kunde köpa spaghetti och köttfärsås i barnmatsburk men det kunde hon inte för att det var bitar i det. Gud vilken dålig barnmat.

Varför finns det inte glass med köttsmak? Alltså det låter ju inte som världens hit, men vissa gillar ju sjuka saker. Som vanilla coke. Vad var grejen med det? Det var bara en sjuk idé, men vissa tyckte ju om det. Jag vet inte hur populärt gammeldags köttglass skulle bli, jag kan inte tänka mig eftersom att jag inte äter kött. De flesta skulle kanske hata det. Inte jag. Jag skulle vara glad för Jennys skull.

Kommentarer
Postat av: trubbel

alltså mitt hjärta dunkar så himla hårt för dig just nu (L)

2008-09-14 @ 15:19:25
Postat av: Agnes

KÖTTGLASS nellie du är ju sjuk

2008-09-20 @ 11:33:37
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0