min skött

Jag har hört ett rykte om att de säljer fyra korvar och fyra drickor på maxi för 25 spänn. Det är ju inte klokt. Det var faktiskt det oklokaste jag hört.  Man blir nog inte särskilt smart av korv. Ska man bli smart av kött kanske man måste äta en hjärna eller något... nä skoja men ärligt, kött som kött. Det är det en av de två saker skolsköterskan har sagt att jag ska äta. Astrid säger att jag ska äta fett och vitaminer och proteiner men hon är sämre på att ge förslag vad man kan äta. Fisk har hon sagt, det är kött hela vägen. Sedan sa hon att jag kunde unna mig en muffins på eftermiddagen. Kött och muffins. Också dricka mjölk till maten. Jag äter inte kött och jag tycker inte om muffins. Alltså ska jag dricka typ femton liter mjölk om dagen för att bli en friskare människa. Det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: jEnnY

oddsen att jag köpte några liter mjölk extra idag och ba någon kommer säkert förbi som vill ha..

2008-09-24 @ 22:10:53
Postat av: hanna

gumman du kan klara det här, kämpa <3

2008-09-24 @ 22:47:30
Postat av: brorsans kompis syrra

Astrid vet inte vad hon talar om. Hon är faktiskt dum i huvet. Om du vill ha hjälp på riktigt, vänd dig till ungdomshälsan eller liknande. (När jag mådde som allraallara sämst sa Astrid "men har du någon pojkvän då? Någon att kramas med?" Då ville jag döda henne)

2008-09-25 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0