ben and jenny

Idag har jag bara fått höra att jag är arg och överreaktiv. Jag vet inte om det heter så ens, men jag vet att om någon tänker rätta mig så ska den inte göra det om den vill leva.  Jag har inte ens varit arg idag, jag har bara konstaterat vissa saker.  Typ hur jävla fånigt det är att säga att man har svårt att sova ensam och att ben & jerrys bara är för brats. Runt tre grejer till. Och det var sant alltihopa. Det var bara sanna saker jag pratade om. Annika tog mig inte på allvar. Hon sa att folk måste väl få äta glass om dom vill. Men näe, det tycker faktiskt inte jag. Jag skulle betala för en ben & jerrys om de hade lite seriöst orginella smaker. Typ bohemian meatloaf. Det skulle jag köpa till Jenny och hennes piercing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0