massor av seriösa sniglar

Idag var en händelserik dag. Jag har för första gången i mitt liv hamnat i en klass med folk som är engagerade i klassen. När jag gick på teg så softade vi bara, ingen orkade ta på sig eller styra upp något. Det var knappt att dom styrde upp hockeyn, vilket säger ganska mycket. Men till idag var det någon eller några som styrde upp ett spexigt skolfoto, och alla var med på det. Jag kan inte förstå att alla var med på det. Måste ta reda på de som styrde upp det och fråga hur det gjorde, vad tekniken var. Tänk om alla skulle vara med på mina idéer. Det skulle vara roligt. Haha.

Det var spexig skolmat idag också. Jag tror att det var rödbetsbiffar MEN det såg ut som biffar som inte blivit stekta. Som köttfärs. Att få vegetarisk mat att se ut som kött är så jävla jävla genialiskt. Jag älskar vildmannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0