klämmig drottning

Jag fick en seriös kommentar (seriös kommentar är allt som inte innehåller ha en bra dag eller besök gärna min blogg eller något annat helt orelevant) av en blogg där det staplar saker, det är liksom själva temat. Jag har inget tema på min blogg men nu tänker jag stapla drottning Silvia, som när man staplar byggklossar ungefär. Det är ju alltid intressant, att bygga alltså. Men det roliga ligger ju i att riva hela grejen. Att peta när det är jättehögt så allt rasar ihop. Jag vet inte hur man gör så att det rasar på internet dock. Tur för dig, sivvan. Haha nej jag skämtade bara.




Kommentarer
Postat av: salut

snygg stapling!

2008-09-18 @ 10:48:25
URL: http://stapla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0