jenny lundmark är sjuk dans bl eos bla bla jaspfsop

Det här är så sorgligt. Dansen var inställd, och nu stter alla med sina datorer. Verkligen alla. Jag försökte göra någonting annat, men det går inte att få kontakt med någon. Funderar på att sätta mig någon annanstans för det här ser så fruktansvärt dumt ut. Dessutom är det någon som lyssnar på skitdålig musik. Sånt gör mig så arg. Det var ändå någon som tänkte likadant som mig och delade ut hörlurar till alla, men alla är ju för jävla dumma för att använda dem. Jag hatar att lyssna på musik ofrivilligt. Nu vill jag att det ska vara tyst, jag vill gå hem. Fast först skulle jag vilja ta kort på min klass, alla ser så fruktansvärt koncentrerade ut. För ett tag sedan passerade de här som är från Chile och hälsade på. Jag såg hur de skrattade inombords. Jag måste göra någonting, det kan inte vara såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0