jag åt inte kött i 9 år men när jag efter att ha ammat mitt första barn fick ett plötsligt sug efter kött något jag inte känt av alls innan så då började jag äta det igen

Är det äckligt med kött? Är det så? Är det därför läsarantalet bara går i en jämn kurva neråt? Vill man inte läsa om äckliga saker? Jo det vill man. För det sitter kött på människor också, och människor kan ju vara ganska äckliga. Typ när de är förkylda. Jag hoppas att jag blir frisk snart. Och att Jenny kommer hem från sjukhuset eller svarar på mitt sms. Jag vågar inte ringa om hon ska vara på sjukhuset för då kanske mobilen råkar störa någon av de där apparaterna också råkar någon illa ut. Det skulle inte vara roligt. Inte roligt att det tar sån tid att vara på sjukhuset heller. Jag vet hur det är särskilt idag eftersom att det är exakt 365 dagar sedan jag föll över styret på min egen cykel. Kan dom snälla skynda sig snälla jenny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du svara på mitt sms

2008-09-20 @ 17:30:42
URL: http://turist-ens-klagan.blogspot.com
Postat av: h

oj hade bara full inkorg

2008-09-20 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0