jag är inte äcklig

Som om jag inte har nog problem i munnen. Idag har det odlats förkylningsblåsor längst in på varje sida av tungan. På kortsidorna alltså. Där det är som allra trängst, så det gör ont. En förkylningsblåsa är en blåsa man får när man börjar bli förkyld. Jag vet inte vad poängen med det är. Nu ska jag ta och titta på min blåsa med en ficklampa. Det kanske låter lite äckligt, men jag tycker det är ganska vettigt och moget att vara intresserad av vad som händer på ens tunga. Det kanske inte är förkylning. Det kanske är något värre. Min tunga kanske håller på att växa ut, vad vet jag. Nu ska jag kolla, sen ska jag laga mat.

Kommentarer
Postat av: snöbollen

ja det är nog ganska moget och vettigt

2008-09-18 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0