HATINTAG HUNDRA

Åh vilka sköna känslor som är i omlopp nu. Jag skulle kunna slå sönder pianot här utanför om jag ville. Men då skulle Sven inte kunna spela på det längre. Inte min pappa heller. Det måste vara en konst att kunna vara så här kontrollerat arg. Det här är inte ens ett särskilt intensivt hatinlägg. Jag kan lägga min kraft på annat eller bara spara den till ett bättre tillfälle. Jag är bra på att vara arg. Ibland när jag är arg och får ett oralt utbrott säger Annika att jag här pms. Min första impuls när någon säger att jag har pms bara för att  jag är arg blir att slå ihjäl den människan. Men jag kan ju inte precis slå ihjäl Annika. Särskilt inte om hon har rätt.

köttintag idag : 0%
muffinsintag idag : 2%
mjölkintag idag: 25%
övriga intag: 73 %


Kommentarer
Postat av: ANNIZZLE PARTYPRIZZLE

Jag har insett att du inte har pms för nu har du varit arg för länge. Men jag har andra teorier om vad det beror på.

2008-09-30 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0