han såg när jag tog kort

Jenny har kommenterat att det inte syns när jag uppdaterar på bloggkoll. Det syns typ två timmar efter. Hur ska man kunna ha någon koll då? Liksom vad jag än gjorde för två timmar sedan så är det ju länge sedan. Det betyder att Jenny kommer läsa det här tidigast klockan tio.

Och jag bloggar från skolan men det gör inget, för ingen ser mig. Ingen misstänker något. Inte ens min klasskamrat som sa hej till mig för trettio sekunder sedan. Jag är så jävla bra på att vara hemlig. Nästa steg ska bli att skaffa mig en till identitet. Jag tror att jag är en naturbegåvning på dubelliv. Nu börjar klasskamraten prata med mig. Måste sluta. Han får inte se vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: trubbel

tur att jag insåg mitt misstag när jag satt på bloggkoll nu innan skolan och ba HELVETE och skrev radisorna.blogg.se helvete att jag ska behöva göra så här vad håller dom på med man borde ändå få välja vilka som ska uppdateras hela tin

2008-09-05 @ 08:24:12
Postat av: hanna

tips på ny hemlig identitet: snusmamma

2008-09-05 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0