bloggen om min blogg

Jag fick 8 nya unika besökare efter att jag hade skrivit ett skärmmeddelande på apberget. Det stod att jag skulle på polisförhör om ca 12 timmar men det var inte sant. Det var inte ens min idé. Hundra före mig hade skrivit likadant.  Ändå var det fortfarande lika roligt, som ett skämt som aldrig tar slut. Om jag verkligen skulle på polisförhör så hade det varit ett riktigt äventyr. Det hade jag kunnat skriva om i minst tre veckor.

Nu finns det inget i hela världen jag har att säga. Jag såg poliser från polishögskolan idag. Sedan skämtade jag och Klara om vulgära saker men inte om poliser iallafall.
 Då hade jag suttit på förhör nu.





















Här är en bild jag inte laddar upp i min bilddagbok för att den är inte ärlig. Jag har aldrig strumpbyxor. Det finns en tjej på min skola som heter sanna. Hon har alltid strumpyxor. Hon är alltid snygg också, men jag tror inte det beror på strumpbyxorna. Jag skulle iallafall inte bli snyggare i strumpbyxor, bara mer frusen. Men om jag hade strumpbyxor skulle jag kalla det kalasbyxor, för det låter typ tusen gånger festligare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0