david är sju år. och jag är ett monster

En annan grej som var skön idag var att komma hem till ett rum som luktade billig parfym. Jag visste inte ens att jag ägde billig parfym. Och en spegel nedsprayad med hårspray. Alltså spraya inte era speglar med hårspray, det tar en liter fönsterputs eller vad allt sånt där nu heter att få bort. Oj vad roligt min lillebror och hans tjejkompis måste ha haft. Jag vill skriva att hon är dum, den där lilla flickan, men vi råkar vara släkt. Jag kan inte dumförklara mitt eget kött och blod. Jag skrek på David och han grät och sa att han bara ville vara snäll. Då ville jag också bara vara snäll. Jag fattar inte när han tog sig tid att lära sig allting om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0