betapet slumpat spelbräde

slynan jag spelar mot inleder med att lägga HA för vadå, kanske tre poäng. och jag fattar ingenting men vadå spelar för jättemånga poäng, killen lägger typ BÅT sedan byter han bara bokstäver typ fem gånger jag har över hundra och han har kanske 27 också helt plötsligt lägger han bara MOTOR över båt  172 poäng tack då JÄVLA FITTA för att du är så jävla ful ofta man sitter och BYTER TILL SIG alltså jag blir så jävla less och nu måste jag spela igen för jag kan inte vakna arg imorgon hatar slumpade spelbräden far åt helvete

Kommentarer
Postat av: Thildeson

åååh ägit nellie.

funderar på att kanske spela det där. men neeh ser på tv istället

2008-09-15 @ 19:49:00
Postat av: Steph

jag har aldrig riktigt förstått mig på det där spelet alltså

2008-09-16 @ 09:21:54
URL: http://warlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0