världens äckligaste ord

Korvstoppning. Tänk vad dom stoppar korv med. Det brukar jag tänka på ibland när de serverar korv på skolan.  Sedan tittar jag på dom som äter den. Korv är wurst på tyska. Det låter inte lika äckligt, fast det är precis samma sak.

Jag lyssnar på min mamma när hon pratar i telefon ibland. Det kan vara roligt. Nyss sa hon att Astrid var min skolsköterskeguru. Det var varken roligt eller sant. Imorgon måste jag åka buss till skolan. Det är sant men inte roligt. 

En annan sak som är sanning är att jag lovade MIN HATER att skriva ett blogginlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva. Kissie har ju avavstängt sin blogg nu så då kan man läsa där istället. På inlägget där hon är närvös har hon lagt upp en bild där hon ser ut som mig.
Den kan ni ju kolla på. 

Eller så kan man kolla på den här. Den var ju lite ful.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nellie man STOPPAR inte korv. ni ser likadana ut och är LIKA BLÅSTA

2008-10-21 @ 20:52:10
Postat av: fattade du inte att jag var fyndig

man stoppar ju visst korv. med korvstoppning hahaha

2008-10-21 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0