fördelarna med att ha en känd blogg


Blondinbella verkar ju rentav vara en veteran inom manipulation, om det här inlägget är lika igenomtänkt som jag hoppas att det är. Samtidigt kändes det bortkastat på ett ganska värdelöst ämne. Om jag hade en känd blogg hade inte min ambition varit att ha smala läsare. Så jävla orelevant. Jag hade snarare velat få alla att göra som jag skrev. Då hade ju allting varit mycket lättare.


Om det här inlägget inte var så igenomtänkt som jag tror att det är vet jag inte vad jag ska säga. Jag har ju inte direkt någon rätt till att bli besviken. Jag vet faktiskt ingenting om hur blondinbella är, jag brukar bara läsa hennes blogg dagar då jag känner att jag vill unna mig något extra. Som att unna mig en muffins ungefär, det Astrid har rekommenderat. Jag undrar vad jag hade fått för rekommendation om blondinbella hade varit min skolsköterska och Astrid hade varit blondinastrid. Det skulle nog varit en katastrof. Jag hade blivit rekommenderad att fundera över ätstörningar på lunchen och blondinastrid.se hade handlat om kött, mjölk och muffins. Herregud, Astrid är inte ju ens blond. Hon är ju gråhårig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRST!

2008-10-05 @ 22:28:58
Postat av: Anonym

ANDRA!

2008-10-06 @ 15:40:55
Postat av: Anonym

ELFTE!

2008-10-07 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0