då måste jag skaffa kalender först

Det är inte obligatoriskt att skriva blogginlägg på höstlovet. Men jag gör det ändå. För att jag är äkta. Funderar också på att börja planera in bloggpauser, som blondinbella gör.

Eller varför det, egentligen? Alla som läser min blogg håller ju på att ockupera ett gammalt djursjukhus. Utom en eller två. Det betyder ju att jag kan ta en paus nu, om jag vill. Kan meddela mina resterande läsare per telefon. Eller så skaffar jag bara lite nya läsare. Så kan ni svikarläsare komma krypandes efter helgens slut. Ockupera på bäst ni vill.  Bara ni inte ockuperar min blogg. Då ska ni bli anmälda.

Kommentarer
Postat av: Thilde

ockuperar INTE nu

2008-11-01 @ 11:59:22
URL: http://ehehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0