tack men nej tack

Idag lånade jag tre nya böcker på biblioteket. Jag vet inte varför jag gör sådant. Jag läser aldrig böcker. Helst tittar jag på bilderna, om det finns några. Annars måste jag titta på framsidan. För lite över en månad sen lånade jag en bok som heter SATANS BARN. Den har jag inte läst, den verkade faktiskt riktigt tråkigt. Däremot har jag funderat över titeln. Menade de Satans barn som i barn som att djävulen är pappa eller menade de bara satans barn som att barnen var jobbiga. Jag har iallafall fått ett krav på den boken. Har börjat samla på krav från biblioteket. Jag behöver ju ändå inte betala något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så skönt när du bloggar för nu äter jag chips till lunch betyder det här att jag ska äta satans barn till lunch imorgon?

2008-10-29 @ 12:57:45
Postat av: Anonym

ja det gör det

2008-10-29 @ 14:13:49
Postat av: juljlulj

varför behöver du inte betala!?! lånar du bara barnböcker nellie ha ha ha ha hä

2008-10-31 @ 01:59:10
URL: http://normajuliov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0