*varför slutar ni läsa min blogg på höstlovet

Istället för att läsa tex Satans barn som jag har ett krav på så har jag läst  jättemånga bloggar idag. Det första inlägget jag läste handlade om en utmaning. Man utmanades att baka halloween-CUPCAKES. Klarar inte av det ordet. Cupcakes. Töntigheten bara väller över och dränker mig. KOPPKAKOR. Om jag någon gång i hela mitt liv får för mig att baka muffins med massa glasyr tänker jag komma på något bättre att kalla det än cupcakes. Typ köttkakor.

Andra saker som är extremt töntigt är människor som ska skriva om en händelse men av något handikapp måste skriva första bokstaven i namnet istället för att skriva rakt ut vem det handlar om. Umgås man med människan i fråga, eller har någon koll så förstår man ju oftast vem det är ändå. Alltså blir det inte så himla fyndigt och kryptiskt. Och är man inte insatt blir bara man förvirrad. Varför ens skriva sådana halvhemliga saker i en öppen blogg? Varför???????? För att det ska VERKA som att man har ett liv? Tror någon att man blir nyfiken? För jag blir inte det. Jag blir illamående över hur lamt det är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lovar du läste min blogg och bara: :@



fast du läser nog inte den.................................

2008-10-29 @ 18:18:24
Postat av: ***NELLIE****

ja det är ju lite svårt att veta

2008-10-29 @ 18:44:41
Postat av: Thilde

störde mig på exakt samma sak. alltså inte muffinsarna

2008-10-29 @ 22:15:19
URL: http://ehehe.blogg.se/
Postat av: juljlulj

roligaste var när jag gick i typ en terapigrupp och det var en brud där som ba ALLA KAN GÅ IN PÅ MIN BLOGZ OCH LÄSA OM NI VILL :D sen när man gick in där så ba "jag tycker inte att J öppnar sig tillräckligt mycket och S blir nog knollad av sin farsa tror jaaaag"

2008-10-31 @ 01:57:16
URL: http://normajuliov.blogspot.com
Postat av: juljlulj

det handlade alltså om folk i gruppen. och då den bestod av sex pers var det ganska lätt att lista ut vem som var J och vem som var S alltsååå

2008-10-31 @ 01:58:02
URL: http://normajuliov.blogspot.com
Postat av: nellie

hahaha vad var felet på henne

2008-11-01 @ 14:27:23
Postat av: juljlulj

ja terapin verkade ju iaf inte hjälpa vad det än VAR......

2008-11-03 @ 00:41:05
URL: http://normajuliov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0