saker jag precis räknat ut

Onsdagar är min mest lästa dag. Det är toppen. Idag är det fredag, det är botten. Jag försökte slippa vara på hamnis ikväll, men det var en annan som fick slippa. För att hon skulle på begravning. Otippat. För henne alltså. Det är alltid ganska otippat när folk dör, särskilt för de som inte dog. Hoppas de hittar ett botemedel snart, för jag tänkte leva för evigt. Nellie 4 ever. Inte som hon Lilja 4 ever, hon dör ju i slutet. Det gör inte jag. Allting slutar med att jag och Sven lever för evigt. Då kan jag rista in Nellie + Sven 4 ever överallt utan att det är ljug. Jenny skulle också kunna få vara med, om hon inte är allergisk mot katter. Då har vi ju ett problem.

Kommentarer
Postat av: hanna

:C

2008-10-17 @ 14:05:45
Postat av: Anonym

ja men det här var inte ett roligt inlägg för jag är ju allergisk men vadå om tabletterna mot allergin får finnas kvar så är det väl okej antar jag

2008-10-19 @ 00:30:57
Postat av: nellie

ja i värsta fall får vi väl raka av sven håret då

2008-10-19 @ 00:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0