nu är det 49% kvar

Nu har jag 50 minuter på mig att skriva ett blogginlägg. Det är alltid lika skönt att vara på skolan en timme innan man börjar, man känner sig liksom förberedd. Igår gjorde jag en viktig sak. Det var att lägga mig tidigt, men det blev sent ändå. Så nu vet jag att det tar minst en timme att somna. Om jag börjar lägga mig klockan åtta kommer jag få jättemycket sömn. Det kommer inte hända. Jag hoppas att man får igen alla timmar man sovit när man dör.
Om jag fick det garanterat skulle jag sova mycket mer.

Igår fyllde Thilde år. Jag köpte ingen present. Jag gör inte sånt.

Kommentarer
Postat av: hanna

overkill:jag gick och la mig 19.30 igår

2008-10-08 @ 15:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0